top bottom
راهکارهای GISP برای اطمینان‌بخشی اصالت قطعات برای مصرف‌کنندگان

راهکارهای GISP برای اطمینان‌بخشی اصالت قطعات برای مصرف‌کنندگان

یکی از نگرانی‌هایی که همواره در زمان خرید قطعات یدکی در بازار وجود دارد، ریسک تقلب و عرضه قطعات غیر اصل است. در این میان گروه GISP که همواره بر عرضه قطعات ایرانی اصل تاکید دارد تمهیداتی اندیشیده تا اطمینان خریداران به خرید کالای اصلی جلب شود. در این زمینه با مهندس محسن میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP گفتگویی داشتیم تا از راهکارهای این گروه برای تضمین اصالت قطعات در زمان خرید آگاه شویم.

خبرگزاری گروه GISP | ۱۳۹۸/۰۹/۱۰

مهندس میرزایی در آغاز گفت وگو با اشاره به وجود قطعات تقلبی و غیر اصلی در بسته‌بندی شرکت‌های معتبر و صاحب نام در بازار گفت:"متاسفانه این پدیده در بازار وجود دارد و شاهد هستیم قطعات غیر اصل که کیفیت پایینی دارند و بعضا حتی ریسک خطرات جانی را نیز به دنبال دارند در بسته‌بندی برند‌های معتبر عرضه می‌شوند. ما به دنبال این هستیم که با راهکارهایی، اطمینان خاطر را در زمینه خرید قطعات اصلی در مشتریان ایجاد کنیم. در این زمینه تغییراتی در بسته‌بندی‌های GISP اعمال شده است. علاوه بر این، بسته‌بندی‌های ما بارکد‌هایی دارند که از طریق آن می‌توان به اصالت بسته‌بندی پی برد. شماره امور مشتریان شرکت نیز همواره پاسخگوی هر گونه سوال و ابهامی از طرف مشتریان است و می‌توانند با شماره گیری 41034000 با پیش شماره 021 در گفتگو با کارشناسان شرکت از اصالت قطعات مطمئن شوند. در کنار این‌ها به زودی سامانه اصالت کالا را نیز راه اندازی خواهیم کرد این سامانه ابتدا برای کالاهای استراتژیک شروع به کار می‌کند و به مرور به سایر کالاها نیز تسری پیدا خواهد کرد. از این طریق با ارسال پیامک کدی که بر روی کالا درج شده می‌توان از اصالت آن اطمینان حاصل کرد."
مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP در زمینه ارتباط این گروه با شبکه نمایندگی‌ها گفت:"نگاه ما به شبکه نمایندگی‌ها مطابق متد‌های روز جهان است و تلاش می‌کنیم شیوه تعامل را بر این اساس پیگیری کنیم. یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های کسب و کارهای توزیع کالا، بخش نمایندگان است و به همین دلیل شبکه نمایندگی‌های GISP برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این شبکه باید هدفمند بوده و بتواند ارتباط مناسبی با مرکز برقرار کند. به همین دلیل مکانیزمی را طراحی کرده‌ایم تا اگر ضعفی در ارتباط با شبکه نماینگی‌ها بوده برطرف شده و با ارائه دانش روز به شبکه نمایندگی‌ها، به رشد برند و توسعه کسب و کار مجموعه نمایندگی‌ها کمک کنیم."
مهندس میرزایی در پایان گفت:"امیدواریم سال آینده سال موفقی برای ما و سال خوبی برای صنعت و بازار قطعات یدکی کشور باشد. بسیار مهم است که تلاش کنیم روابط و تفکر میان بخش‌های مختلف این صنعت و بازار را اصلاح کنیم. با رویکرد جدیدی که از سوی GISP در روابط با تامین‌کنندگان و شبکه توزیع ایجاد شده امیدواریم اتفاقات خوبی در سال آینده رخ دهد."

راهکارهای GISP برای اطمینان‌بخشی اصالت قطعات برای مصرف‌کنندگان
یکی از نگرانی‌هایی که همواره در زمان خرید قطعات یدکی در بازار وجود دارد، ریسک تقلب و عرضه قطعات غیر اصل است. در این میان گروه GISP که همواره بر عرضه قطعات ایرانی اصل تاکید دارد تمهیداتی اندیشیده تا اطمینان خریداران به خرید کالای اصلی جلب شود. در این زمینه با مهندس محسن میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP گفتگویی داشتیم تا از راهکارهای این گروه برای تضمین اصالت قطعات در زمان خرید آگاه شویم.
همایش استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی با شعار "همه ایران خانواده ماست" در رفسنجان برگزار شد
جمعه، هشتم آذر ماه، فعالان بازار قطعات یدکی شهرهای رفسنجان، کرمان، انار و شهر بابک شاهد برگزاری همایش استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی در این شهر بودند.
مدیر تامین گروه GISP عنوان کرد: رونق اشتغال در صنعت قطعه‌سازی با حمایت از تامین‌کنندگان
در کسب و کارهایی مانند GISP هر چند بیش از هر چیز سمت توزیع و حضور در بازار قطعات یدکی دیده می‌شود، اما این کسب و کارها سمت دیگری نیز دارند که شاید کمتر دیده شود اما از نظر اهمیت، جایگاه بالایی دارند و آن سمت تامین قطعات و چگونگی ارتباط با تامین‌کنندگان است. مدیریت تامین در گروه GISP بر عهده مهرداد رحیمی نژاد است که در همین زمینه گفت وگویی با وی داشتیم.
 معاونت فروش و بازاریابی GISP عنوان کرد:برای تداوم رشد باید به دنبال بازارهای بین‌المللی باشیم
در بازار رقابتی قطعات یدکی با تعداد زیادی از تامین‌کنندگان و تولید‌ کنندگان، حفظ و ارتقا جایگاه یک برند و تدام و افزایش فروش کاری پیچیده و نیازمند تجربه بالا و البته بهره‌گیری از دانش روز است. مدیریت این امور در گروه GISP بر عهده معاونت فروش و بازاریابی است و مهندس حمیدرضا فاضلی مدیریت آن را بر عهده دارد که در حاشیه نمایشگاه در زمینه بخشی از فعالیت‌های این بخش و البته وضعیت بازار قطعات یدکی گفتگویی با وی داشتیم.
مدیر عامل گروه GISP؛ خدمات پس از فروش، اصلی ترین برنامه گروه است
بازار قطعات یدکی کشور و نظام اقتصادی حاکم بر آن سال‌ها است به صورت سنتی و بر اساس شبکه بنکداری اداره می‌شود اما در این بین گروه GISP بیش از یک دهه پیش با رویکردی متفاوت پا به بازار گذاشته و تلاش می‌کند شکل جدیدی از روابط میان تامین‌کنندگان قطعات یدکی، بازار قطعات یدکی و در نهایت مشتریان را به وجود آورد.
Preloader