top bottom

دانشنامه خودرویی

بازاریابی و فروش

رفتار سازمانی    

                              

 

تعریف بازاریابی چیست ؟
از یک دیدگاه کلی، بازاریابی ، فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که افراد و سازمان ها از مجرای ایجاد ارزش و مبادله آن با یکدیگر می توانند نیازها و خواست های خود را تامین کنند.
نیاز ، خواسته و تقاضای مشتری
نیاز انسانی اصلی ترین و پایه ای ترین اصطلاح در بازاریابی است. خواست از نیاز انسان نشات می گیرد و شخصیت فرد و فرهنگ به آن شکل می دهد.
نگاهی به تاریخچه بازاریابی
بازاریابی فرایندی است برای ایجاد ، رساندن و تبادل پیشنهادهایی که برای مشتریان ، مصرف کنندگان و در نهایت جامعه با ارزش است

I آخرین مطالب آموزشی

بوش سیلندر و وظایف آن در موتور خودرو
یک موتور درون‌سوز از اجزای ثابتی تشکیل شده است که سیلندر و پیستون را می‌توان اصلی‌ترین آن‌ها دانست. پیستون قسمت متحرک و سیلندر قسمت ثابت یک موتور است.
آشنایی با سنسورهای خودرو: سنسور یا سوئیچ اینرسی
در این مقالات فنی قصد داریم سنسور‌های مختلف خودرو و کارکرد هر یک را به اختصار مرور کنیم. به علاوه در هر مقاله خرابی‌های رایج در سنسورها و راه‌های تشخیص آن را مرور می‌کنیم. در این بخش به سراغ سنسور اینرسی یا سوئیچ اینرسی خواهیم رفت.
آشنایی با سنسورهای خودرو: سنسور دور موتور
در این مقالات فنی قصد داریم سنسور‌های مختلف خودرو و کارکرد هر یک را به اختصار مرور کنیم. به علاوه در هر مقاله خرابی‌های رایج در سنسورها و راه‌های تشخیص آن را مرور می‌کنیم. در این بخش به سراغ سنسور دور موتور یا سنسور موقعیت میل لنگ خواهیم رفت.
دانستنی‌های سفر در تابستان: با خودرویی که جوش آورده چه کنیم؟
سفر با خودرو به ویژه، یک سفر تابستانی همراه با خانواده می‌تواند بسیار لذت بخش باشد اما خرابی ماشین در سفر می‌تواند همه چیز را خراب کند. در این مقالات قصد داریم خرابی‌های خودرو که ممکن است در سفر با آن‌ها برخورد کنید و راه‌های رفع سریع آن تا رسیدن به تعمیرکار را مرور کنیم. در این بخش به سراغ جوش آوردن ماشین می‌رویم.
شیشه های پایین یا کولر، مساله این است؟
استفاده از کولر و یا پایین آوردن شیشه ها یکی از دغدغه های رانندگان در روزهای گرم به ویژه در فصل تابستان است. در اینجا به این مساله خواهیم پرداخت که کدام یک از این دو روش بهتر است.
Preloader