top bottom

دانشنامه خودرویی

بازاریابی و فروش

رفتار سازمانی    

                              

 

تعریف بازاریابی چیست ؟
از یک دیدگاه کلی، بازاریابی ، فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که افراد و سازمان ها از مجرای ایجاد ارزش و مبادله آن با یکدیگر می توانند نیازها و خواست های خود را تامین کنند.
نیاز ، خواسته و تقاضای مشتری
نیاز انسانی اصلی ترین و پایه ای ترین اصطلاح در بازاریابی است. خواست از نیاز انسان نشات می گیرد و شخصیت فرد و فرهنگ به آن شکل می دهد.
نگاهی به تاریخچه بازاریابی
بازاریابی فرایندی است برای ایجاد ، رساندن و تبادل پیشنهادهایی که برای مشتریان ، مصرف کنندگان و در نهایت جامعه با ارزش است

I آخرین مطالب آموزشی

آماده سازی خودرو برای سرما
هوا این روز‌‎ها در کشور به سرعت در حال سرد شدن است و به نظر می‌رسد باید برای زمستان آماده شویم. در این مطلب مروری بر چند اقدام مهم خواهیم داشت که پیش از زمستان باید برای آماده سازی خودرو انجام دهید تا هم زمستان بی دردسری را پشت سر بگذارید و هم به موتور خودرو آسیب نرسد.
سرسیلندر خودرو و دلایل خرابی آن
از آنجا که عملکرد موتور درونسوز وابسته به احتراق سوخت در یک محیط بسته است، عملا باید قطعه‌ای وجود داشته باشد تا آن سوی بلوک سیلندر را مسدود کند و محیطی بسته برای ورود هوا و سوخت و سپس احتراق ایجاد کند.
بوش سیلندر و وظایف آن در موتور خودرو
یک موتور درون‌سوز از اجزای ثابتی تشکیل شده است که سیلندر و پیستون را می‌توان اصلی‌ترین آن‌ها دانست. پیستون قسمت متحرک و سیلندر قسمت ثابت یک موتور است.
آشنایی با سنسورهای خودرو: سنسور یا سوئیچ اینرسی
در این مقالات فنی قصد داریم سنسور‌های مختلف خودرو و کارکرد هر یک را به اختصار مرور کنیم. به علاوه در هر مقاله خرابی‌های رایج در سنسورها و راه‌های تشخیص آن را مرور می‌کنیم. در این بخش به سراغ سنسور اینرسی یا سوئیچ اینرسی خواهیم رفت.
آشنایی با سنسورهای خودرو: سنسور دور موتور
در این مقالات فنی قصد داریم سنسور‌های مختلف خودرو و کارکرد هر یک را به اختصار مرور کنیم. به علاوه در هر مقاله خرابی‌های رایج در سنسورها و راه‌های تشخیص آن را مرور می‌کنیم. در این بخش به سراغ سنسور دور موتور یا سنسور موقعیت میل لنگ خواهیم رفت.
Preloader